lovely followers..

Tuesday 13 March 2012

salah akukah??

ya Allah kuatkanlah hati hambamu ini..semua nie berlaku sebab akukah?atau apw yang aku cakap dekat dye.aku  tak buat..aku takut ya Allah,aku takut dia akan benci aku,mcm mna dya benci prempuan yg dulu pnah mlukai hati dia..tapi ak tak pnah pown permainkan dya dgn lelaki lain..aku tak penah adw org len pown..aku bgtw dekat dya yg aku tade sapa2 pown selain dia..tapi knp dia susah sngat nak percaya aku.
kadang2 tu mmbuatkan aku rasa pelik dengan dia,apw yg dia nak suma ak nak kena buat,seolah2 diri ak nie dipaksa habis-habisan..ak cuma tak nak,jady bukan2 saja,stiap hari ak berdoa tk jauhkan ak dari bala maksiat..ak takut ya Allah,aku tahu hidup dan mati tuhan yg tentukan..aku tak tahu bila ak akan mati,apa yg penting dalam fkiran ak cuma ibu ayah ak saja..aku tahu ibu ayah aku lebih kenal ak,dari lelaki yg ak kenal bawu 4 tahun..Dia selalu cakap dekat aku,penipu,tak pnah nak mgkir janji,bodoh.mcm2 lagy dia cakap,tapi aku sabar lagy,tuhan adw dengan aku..aku engat bila ak dah pindah sekolah pegy duduk dengan atok,hati aku akan tenang,YA!mmg jiwa ak tenang sangat bila ak dapat masok asrama,tpi bila ak balek jew dkat rumah ak nie,sbb cuti sekolah,twoz dia coll ak dia nak buat hal..kenapa?ag tak suka tengok aku tenang ka?kenapa wehh?apa salah aku?mulut ak nie slalu ckp yg aku feedup dgn hg,tapi hati aku tak,hati aku tak sggup...sbb hati aku mgatakan yg aku still sygkan hg,sbb ag dah bnyak korbankan bnda hg dekat aku..tapi pnah dulu aku tnya,kalu suatu hari nnty,hbugan kita jady apw2,abg akan ungkit tak suma apw abg buat dekat hony?then,dia jawab,abg takkan ungkit sumaa bnda nie,abg buat suma bnda nie dgn keikhlasan hati abg..tapi,apa suma nie?ag tipu,ag ungkit jgakk suma bnda2 mcm nie,sbb tu larh,ak tak pnah nak mntak apw2 dkat ag,sbb ak takut ag akan ungkit suma bnda nieh,tapi hg degil hg nak bagy jgakk..tgok,skunk!sapa yg dapat susah..ak jugakk..apa2 yg berlaku sumaa,atas kpla aku jgak yg kena..(perempuan selalunya lemah,tapi lelaki kejam mmbuat sedemikain)..jam 3.30 pm,hari selasa 13/2/2012..ak tak tawu sama ada dia dah lepaskan aku,atau belom lagy..ya Allah bukakanlah hati dia supaya,tidak ada apa2 yg berlaku antara kami.

No comments:

Post a Comment