lovely followers..

Saturday 26 November 2011

cerita kem integrasi 1 malaysia..

hye..assalamualaikum..
followers2 saya nieh,chat tak??makan tak lagy??mandi tak lagy..huhuhu..
apw banyak soalan larh nak tnye..sorry saya gila ckit ary nieh~!!hari nie ase rajin ckit n mood pown baik jew tuhh yg nak update nie..sbb apw ade mood sbb bawu balek dari kem..kem apw??
ala,kem yg cmpor india ada,cina ada,melayu pown ada..nak pendekkan nama kem lagy..KEM SATU MALAYSIA...amboih~!!nak sebot pown pnjang sgt aihh,huhu

okeng~!!berbalik pada tajuk kita yewp..sbenarnye ak nak story ckit kenangan2 masa ak dkat kem tuhh..
hari pertama~masa smpai tuhh,kteorg dduk satu sekolah msng-II larr,pz2 kena berpecah..kena cmpor nan sekolah2 lain,tapi tape...budak2 tat sane semua nyer sporting glerr..nie nama kawan2 baru ak wani,nurul,ana,fatin,ain,hoi,pament,sugen,suria,asma,fazlin,aida....eshh~!!ramai lagy larh,,nak sebot kann pown,cam bnyak jewp..hehe..tape2,kalu tak post tat sini pown korang ttap dalam ingatan aku..jgn isau kehh..:))

kenangan 1~kiteorg diajar mcm mna nak buat kuih tradisional..mmg besh larhh~!!aku pown tanpa segan silu,ta kire apw troz tgin nak buat jgakk..hehe..kteorg buat kuih masa lodeh,kuih melaka,roti sorai n kuih cakui..btw kiteorg buat kuih smpena 1 malaysia pnye kuih..huhu..

kenangan 2~kem ade buat permainan tradisional,main timba beracun larh,paip bocor ler, n feet acid..
yg seronok sekali bagy ak,main feet acid..jurulatih kami yg jadi buaya..huhu,siyesly~!!jurulatih,semua nyerr sporing2 glerr..kumpulan kami nama KEPALA BATAS,no 13..group kami mng main bnda tuhh..mmg happening larhh!!riuh satu dewan dgr suara aku,mnjerit..takut kena ambik kad yg nak main tuhh..HAHAha..
lawak betol larhh..(tingat masa nak main permainan tuhh)..
pz2 main paip bocor plakk,kmpulan cmpor2..perempuan lawan lelaki...yg paling ta percaya sekali~!!perempuan yg mng,kumpulan kami yg menang...jurulatih tuhh ckap sape sape meneng,simbah air tat group yg kalah tuhh,lpaz2 kami mng tuhh..twoz baling air tat group lelaki..padan muka~!!hahah..
btw sory yew sapa2 yg kena percikan air tuhh,sapa swoh kalah..huhu..

kenangan 3~kem bawak kami pegy explorace tat peneng..yg tuhh good news paling ak suka~!!sebeb lam jadual tak tuliz pown nak g explorace..mmg xcited gila arr nak pegy sana...mybe meka buat surprise kowt tat kami semua..huhu..ukeh~!!nieh 1st time explorace paling menyeronokan larr bagy aku,kena jalan wape kilometer bawu nak smpai section tuhh,,aduhh,mmg pnat larhh brjalan..tapi bagy aku,ta kesah pown sebab smbil berjalan tuhh dapat melawat mcm2 tempat yg aku belum pergi lagy..harap dok tat peneng jew,tapi tak penah pegy pown,huhuhu..pz2 kiteorg kena buat satu game tuhh,smpai selesai bawu bule pegy section yg lain..game tuhh semua pasal permainan urg asli pnye..apw2 pown,~!!kumpulan kiteorg dapat no 2..yahhuuu!!!bangga betol larh,dapat kumpulan Kepala Btas nie..hehe =)

uke,larh..kalu bule bnyak lagy ak nak cete pasal kem tuhh..tapi mcm ta larat jew nak taip,maklum larhh penat tat kem tuh ta abez lagy..huhu..btw aku seronok jumpa kwn2 tat sana,meka larh bagy aku gelak sampai nak pecah perot dibuat nyerr,,hakh2..aku akan merindui ampa sampai bila2 kehh..mcm2 bgsa  kawan aku adw taw,cina,inda..huhu,aku ade!kau ade kew??hekh-II..
insyAllah,kalu umur panjang kita jumpa lagy k,tat pusat kokurikulum,Bukit Mertakam..sayang budak kem~!!
sampai cini jew larh,ak update..kalu ajin aku update pasal lain kehh,itu pun kalu aku ajin..ehem2,paham-II jew larh..minah chipsmore ler katakan..ehh~!!jap jap,kalu nak tengok gambar,korang pegy tgok tat facebook memori pulakopp ...
uke,bhaii...

No comments:

Post a Comment